davčne blagajne

DAVČNE BLAGAJNE – PRIDOBITEV NAMENSKEGA DIGITALNEGA POTRDILA

Vsak davčni zavezanec bo za delovanje svoje davčne blagajne potreboval »namensko digitalno potrdilo«.

Digitalno potrdilo boste lahko pridobili od 15.11.2015 tako, da boste za pridobitev oddali vlogo preko portala eDavki.

V primeru, da ne uporabljate sistema eDavki ali pa če tako želite, lahko pooblastite vašega računovodjo, da za vas pridobi potrdilo.

 

Kakšen bo sicer postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila?

  1. Zavezanec bo od 15. 11. 2015 dalje lahko preko portala eDavki vložil Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se bo imenoval DPR-PridobitevDP.
  2. Nato bo zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejel referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
  3. Prejeto referenčno številko in geslo bo zavezanec ali njegov pooblaščenec nato vnesel v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU (tega portala trenutno še ni).
  4. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla na portal MJU bo lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na tem istem portalu prevzel namensko potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
  5. Omenjeno potrdilo (».p12« datoteko) bo nato zavezanec ali pa ponudnik storitve davčne blagajne namestil v program davčne blagajne ali v mini blagajno.

Vir: FURS

 

Ne spreglejte

  • Inoviranje v srednjih in malih podjetjih
    Podjetja, ki deluje na trgu morajo inovirati, kar pomeni, da morajo izboljševati in spreminjati obstoječe proizvode v skladu z željami kupcev in reagirati na tržne in tehnološke spremembe. Z...
  • Donacije in sponzorstva
    Donacije in sponzorstva Poletje je čas prireditev, ki jih organizirajo razna društva in druge nepridobitne organizacije. Jim želite pomagati in si hkrati zmanjšati davčno osnovo? Preberite, kakš...
  • Računovodstvo
    Inovativno računovodstvo za inovativne podjetnike
  • Urejanje obveznih zavarovanj preko portala e-VEM
    Vsi poslovni subjekti, ki so vpisani v Poslovni register Slovenije bodo morali od 1.1.2016 obvezna socialna zavarovanja urejati preko sistema e-VEM. E-VEM je državni portal za podjetja in podjet...