Urejanje obveznih zavarovanj preko portala e-VEM
Vsi poslovni subjekti, ki so vpisani v Poslovni register Slovenije bodo morali od 1.1.2016 obvezna socialna zavarovanja urejati preko sistema e-VEM.
E-VEM je državni portal za podjetja in podjetnike, ki omogoča lažje, enostavnejše, hitrejše in tudi cenejše poslovanje z javno upravo.
Poslovnemu subjektu omogoča, da preko spleta ureja obvezna socialna zavarovanja, in sicer: obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje, obvezno zdravstveno zavarovanje, zavarovanje za starševsko varstvo, zavarovanje za primer brezposelnosti. Poslovni subjekt potrebuje za uporabo portala e-VEM: računalnik z internetnim brskalnikom, povezavo z internetom, optični čitalec, kvalificirano digitalno potrdilo. Zakoniti zastopnik poslovnega subjekta lahko sam ureja in uporablja portal e-VEM, lahko pa s pooblastilom pooblasti drugo osebo. Pooblastilo se lahko odda na portalu e-VEM, lahko pa se ga da v papirnem obrazcu, katerega je potrebno prinesti na točko VEM.
VIR: ZZZS